22.1.2012

Persikkakintaat ja tiimipaita



Mummi lähetti minulle ja murulle postitse lämpöiset, vanutetut lapaset. Minun ovat suloisen persikkaiset. Otan ne matkalle mukaan.

Olen ylpeä siitä, kuinka taitavaksi pakkaajaksi olen tullut! Osaan oikeasti karsia kaiken turhan pois, koska tykkään matkustaa kevyesti. Alppiloman jälkeen jään suoraan Helsinkiin, ja olen onnistunut tiivistämään kahden viikon tavarat yhteen reppuun, ei rinkkaan, vaan tavalliseen pieneen Haltin reppuun. Hyvä minä! Mukana on kevyttä silkkiä, lämpöistä villaa, farkut ja Sorelit. Laskukamat mahtuvat kaikki lautapussiin.

Yksi välttämätön mukaan otettava vaatekappale on Siilinjärven Ponnistuksen seurapaita, joka on päällä kaikilla laskureissuilla. Isäni on nuorena laskenut Siipossa, ja koko laskuporukalle on teetetty samanlaiset paidat, jotta kaverit löytävät toisensa jo lentokentällä. Tyylikästä.



Siipon tiimipaita teetetty Alppimatkoja varten.

En ota kannettavaa mukaan, koska lähden lomalle, eikä se olisi mukaan enää mahtunutkaan. Kompaktiudessa on tehtävä kompromisseja. Palataan viikon päästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...